yonetim@meo.org.tr
0482 213 78 67
  • ÜYE İŞLEMLERİ
Mardin Eczacı Odası
Mardin Eczacı Odası Mardin Eczacı Odası Mardin Eczacı Odası Mardin Eczacı Odası Mardin Eczacı Odası
  • ANASAYFA
  • ODAMIZ
    • YÖNETİM KURULU
    • DENETLEME KURULU
    • HAYSİYET DİVANI
    • BÜYÜK KONGRE DELEGELERİ
    • TEMSİLCİLER
  • DUYURULAR
    • Başkandan
    • Oda Haberleri
    • Teb Duyuruları
    • İlaç Geri Çekme
    • Sgk Duyuruları
    • Üyelere Duyurular
    • Yeşil Kart
    • Üyelerimizden Haberler
    • Eğitim Duyuruları
    • Güncel Haberler
    • Sosyal Etkinlikler
    • TÜM DUYURULAR
  • ÜYE GİRİŞİ
  • ECZANE İŞLEMLERİ

    ECZANE REHBERİ

    • Eczane İşlemleri
    • İl Sağlık Md. İşlemleri
    • Ecza Deposu İşlemleri
    • Yasa ve Yönetmelikler
    • Güncel S.U.T.
    • SGK Protokolü
    • Alkol Hesaplama

    İLAN PANOSU

    • Yardımcı Eczacı ve Mesul Müdür Arama
    • Personel Arama
    • İlaç Takas
    • Eczane Demirbaş
    • Diğer İlanlar
    • TÜM İLANLAR
    • YENİ İLAN EKLE

    BAĞLANTILAR

    • BAKANLIKLAR VE İLGİLİ KURUMLAR
    • TEB VE ECZACI ODALARI
    • ECZACILIK FAKÜLTELERİ
    • SIK KULLANILANLAR
    • ECZA KOOPERATİFLERİ VE DEPOLAR
  • DOSYALAR
    • Dilekçeler
    • Formlar
    • Sgk Dilekçeleri
    • Eczacılık Genel Bilgileri
  • İNSAN KAYNAKLARI
    • İş Başvuru Formu
    • Yapılan Başvurular
    • İş İlanları
    • Eleman Arıyorum
  • İLETİŞİM
  • ANASAYFA
  • Oda Haberleri
  • BURS BAŞVURUSU

BURS BAŞVURUSU

20 Eylül 2022     Okunma Sayısı : 2972



Odamız tarafından ailesi  Mardin ve Şırnak bölgesinde ikamet eden ve Eczacılık fakültesi okuyan öğrencilere aylık 300 TL burs verilecektir.

Burs başvurularımız 25 Eylül 2022 – 10 Ekim 2022 tarihleri arasında alınacaktır. Başvurular elden veya e posta yoluyla E-Posta Adresimiz : yonetim@meo.org.tr  ( E posta yoluyla gönderenler tüm belgelerini PDF formatında göndermesi gerekir.) Öncelikle Ekteki Başvuru Formunu doldurunuz. Daha sonra aşağıda belirlediğimiz evraklar ile birlikte teslim etmenizi rica ederiz. 

Başvuru için istenen belgeler;

  1. E-Devlet'ten alınan Öğrenci Belgesi
  2. Ara sınıf öğrencileri için “Transkript” ( 2. Sınıf ve üzeri öğrenciler için zorunludur)
  3. Tüm aile bireylerini gösterir “Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği“ Anne veya Babanızın E-Devletinden alınacaktır. (‘Nüfus Kayıt Örneği Belge’si oluştururken Nüfus Kayıt Örneği Tipi Bölümünden “Aile”yi seçmeniz gerekmektedir)
  4. Adli Sicil Kaydı(Öğrenciye ait E-Devlet’ten alınan)
  5. Öğrencinin rapora bağlı %40 ve üzeri engelli olma durumu varsa belgesi
  6. -Gelir beyanı ile ilgili olarak;
  1. Çalışan anne, baba veya evli ise eşe ait, çalışılan kurumdan alınan imzalı maaş bordrosu
  2. Gelir vergisine tabi iseler, İnternet Vergi Dairesinden alınmış Vergi Levhası
  3. Anne-baba emekli iseler, E-Devlet’ten ‘4A/ 4B/ 4C Emekli Aylık Bilgisi’ sonuç ekranının barkodlu çıktısı
  4. çiftçiler için Tarım Bakanlığı veya Ziraat Odası’ndan onaylı belge.
  5. Çalışmayan anne, baba ve evli ise eş için, E-Devlet’ten “SPAS Müstehaklık Sorgulama” sonuç ekranının barkodlu çıktısı
  6. Vakıf Üniversitesi %100 Burslu olduğunu gösteren belge
  7. Burs Sorgulaması için E-Devlet’ten Kredi / Burs Durum Belgesi Sorgulama ekranından Belge Oluştur seçeneği ile oluşturulan Kare Kodlu belge
  8. Tapu Kayıt Belgesi: Öğrencinin velisi adına e-devlet’ten, “Tapu Bilgileri Sorgulama” sonuç ekranının görüntüsü ve her malın detaylı döküm belgesi, kişinin adı ve T.C. kimlik numarası görünecek şekilde alınmalıdır. Tapuda kayıtlı herhangi bir malın olmaması durumunda, kişinin adı ve T.C. kimlik numarası görünecek şekilde belge oluşturulmalıdır.
  9.  Tescilli Araç Kaydı Belgesi: Öğrenci velisi adına, E-Devlet’ten alınan, “Adıma Tescilli Araç Sorgulama” sonuç ekranının çıktısı. (Bu belge ekran fotoğrafı alınarak, kişinin adı ve T.C. kimlik numarası görünecek şekilde alınmalıdır. Kayıtlı araç yoksa da kişinin adı ve T.C. kimlik numarası görünecek şekilde alınmalıdır)

EK DOSYALAR

Başvuru Formu İçin Tıklayınız


© 2020 Mardin Eczacı Odası Tüm hakları saklıdır.

  • OBEN